Vanliga frågor

Innehåll som kan döljas

Varför kan jag inte handla direkt på hemsidan och få varan skickad till mig?

Just nu finns det ingen betallösning eller fraktalternativ kopplat till hemsidan. Därför behöver du först göra en produktförfrågan.

Är jag garanterad att kunna köpa produkten som jag skickar en förfrågan om?

Nej, en förfrågan garanterar inte att produkten är tillgänglig. Alla förfrågningar hanteras manuellt och enligt principen "först till kvarn".

Hur fungerar det med frakt?

I första hand gäller upphämtning i Malmö.

Vid behov kan frakt ordnas – varan skickas då med PostNord, och fraktkostnaden baseras på paketets vikt och storlek.

Returer och öppet köp

Du har 30 dagars öppet köp från det att du mottagit varan. Produkten måste vara i oanvänt skick. Vänligen hör av dig om du vill göra en retur. När varan har mottagits och godkänts återbetalas beloppet till dig inom 24 timmar.

Säljs produkterna i någon fysisk butik?

Nej, just nu finns produkterna endast tillgängliga via webbplatsen och utvalda marknader.

Självklart kan du komma och titta på produkterna om du är nyfiken. Besök sker enligt överenskommelse – hör av dig för att boka en tid.